Super top tot de laatste punt geregeld.

Met diensten die Van den Hurk Bedrijfswagen gedaan in mijn zaak ben super 100% tevreden. Alles en netjes hebben ze tot de laatste punt geregeld + mijn bus tot aan de deur hebben ze geleverd . Bedankt aan de hele Team VdHurk BV. Top werk .

Supper bedrijf

Top geholpen door lennart

Super verzorgd en gezellig!

Geholpen door Stefan, gezellige kerel en zeker niet moeilijk. Er is voldoende voorraad en bussen zien er allemaal tiptop uit. Wij komen zeker nog eens terug !!

Zeker heel goed geholpen door Lennart en Sjoerd Super geholpen zeker een aanrader om bij van den hurk bedrijfswagens een bedrijfswagen aan te kopen

Topbedrijf !

Twee maanden geleden een Citroen jumpy uit 2019 gekocht bij dit bedrijf . Ik ben hierbij geholpen door Lennart van de afdeling verkoop en had hier meteen een goed gevoel bij ! Erg vriendelijk en geduldig! Helaas ging twee weken geleden het dubbel massa vliegwiel kapot maar deze is snel en vakkundig gerepareerd onder garantie en hierbij heeft Tom van de werkplaats mij prima geholpen met een goede leenwagen zodat ik mijn werkzaamheden kon blijven doen. De bus is ook helemaal tip top afgeleverd met een intensieve poetsbeurt nieuwe banden en kleine beurt . Wat mij betreft zien ze mij over 4 jaar weer als deze bus weer aan vervanging toe is .

Keurig geholpen

Ik ben zeer netjes en vriendelijk geholpen. Kennis van zaken en duidelijk!

Goed en degelijk bedrijf

Een bedrijfsvoertuig aangeschaft, er was weinig mogelijk qua onderhandeling over prijs / garanties en onderhoud maar heb uiteindelijk een fatsoenlijke bus gekocht. verkoper was vriendelijk en heeft onderhoud laten uitvoeren door een collega bedrijf en de wagen netjes en fatsoenlijk afgeleverd.

Duidelijke communicatie

Na de getoonde interesse in een VW crafter verliep de commissie vlot. De verkoper (Lennart) maakte een keurig kort filmpje van de bus om op deze manier een nog beter beeld te kunnen krijgen. Na bezichtiging waren we er snel uit. Kortom een hele fijne ervaring gehad met dit bedrijf.

Oog voor belang van de klant

Stijn en zijn collega’s doen wat ze zeggen, zijn uiterst vriendelijk en werken alles correct af. Mail en telefonisch verkeer is altijd duidelijk en goed geregeld. Top aflevering van de bedrijfswagen. Volgende keer weer! Bedankt!

Bij het zoeken naar een nieuwe werkbus uitstekend geadviseerd en geholpen door Lennart. Zeer flexibel en denken echt mee met alles. Daarnaast is het contact ook leuk en gezellig. Ik zal van den Hurk in de toekomst zeker aanbevelen bij andere!

Super goed geholpen aan een fantastische nieuwe bus

Vriendelijk snel geholpen lekker duidelijk beste prijs voor de beste bus !!!!

Fijn bedrijf. Ik ben erg goed en netjes geholpen. De aankoop en inruil over de telefoon gedaan, en alles was perfect geregeld met afleveren. Ik ben zeer tevreden!!

Super!!

Op afstand een auto gekocht bij dit bedrijf. Erg spannend natuurlijk als je het bedrijf helemaal niet kent. Deze jongens hebben me echt kei goed geholpen en wat ik zo fijn vond is dat er telkens contact was via whatsapp, lekker makkelijk! Heel blij met de auto, hij ziet er tiptop uit.. Bedankt

Net en correct behandeld

Snel geholpen vriendelijk personeel

Fijne, open communicatie!

Wij hebben contact met vd Hurk zeer fijn ervaren. We zijn hartelijk ontvangen en geen vraag was vervelend of teveel. Alle aanwezigen hadden een lach op hun gezicht wat zeer aanstekelijk is.

Hard onderhandelen

Was oke

Netjes snel

Levering is nog niet rond.maar neem aan dat het goed komt

Mijn bus sneller dan verwacht geleverd. Goede communicatie

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

Heb een fijn gevoel over gehouden aan jullie service en transparantie Ben tevreden!

Super goed geholpen en geïnformeerd

Ik ben heel blij met de service. En ben goed geholpen, de auto is netjes afgeleverd ik ben er heel blij mee!

Bus aangekocht bij Lennard. De communicatie vooraf was erg goed en er werd vlot gereageerd. Omdat we ver moesten rijden hadden we vooraf een filmpje ontvangen van de tweedehandse bus. Auto stond klaar bij aankomst en werden netjes ontvangen . Na een proefrit keurig geholpen en de deal gesloten

Kanaaldijk Zuid West 7 B

5706LD Helmond